Nova Via Peladet Oriental, Rubies, Dos Birres i unes braves, 175m, V+/Ae

Aquí us presentem la darrera via que hem obert, en aquest cas al Peladet oriental, Rubies.

"DOS BIRRES I UNES BRAVES"

La via la vam començar a obrir per sota just abans de que l'Antxi es fes mal al peu, ara ja recuperarda hem anat a acabar-la. En fi han estat dos jornades pujant per sota per aquesta paret acabant el 22 de maig del 2010.
Aproximació: Anirem fins a Vilanova de Meià, ara pujant cap a la Roca dels Arcs, trobarem un desviament a mà esquerra, seguirem la pista fins al poble abandonat de Rubies on deixem el cotxe. Ara encararem el caminet que ens porta cap a la portella blanca, arribant a l'alçada de peu de paret una fita ens marca camí cap a l'esquerra, la via s'inicia passades unes grans plaques compactes, a l'esquerra d'un gran bloc-nevera, fita a peu de via i spit visible.(35 minuts)

Material: Tascons, friends fins al nº2, estreps i alguna baga.

aquest es un dels personatges que ens va saludar a una de les reunions.....

Llarg 1(35m, IV+) una mica patillero, per entrar a les plaques superiors,...va enllaçant diedrets per passar per sobre d'una sabineta i flanquejar a l'esquerra a buscar reunió.
Llarg 2(V+, 35m) Pujar a buscar la gran alsina penjada al mig de la paret sobre els nostres caps...llag molt més vertical del que sembla vist de la reunió...
Llarg 3 (V+, 40m) Pujar cap al sostre per superar-lo per la seva esquerra, tot seguit anar a la dreta per terreny on trobarem la roca més dubtosa, i en la feixa sota els desplom anar a la dreta a buscar reunió.
Llarg 4 (V/30m) Ara anirem a la dreta a pujar per un bonic diedret, per acabar per placa fins la base del darrer diedre.(foto obrint el llarg)

Llarg 5 (35m, V/Ae) Pujar per placa compacta guapa fins la base del diedre, uns pasos de Ae, un de A1(en lliure 6a) i sortir cap a la dreta abandonant el diedre fins a reunió.
l'Antxi entrant al pas de A1 on amb el camalot nº1 passem molt agust......(son les 12:30 i el sol ens comença a tocar!)
En fi, una via que ens a agradat obrir, i ens ha portat més temps del que pensavem!!! S'ha netejat bastant, però encara li pot faltar una mica, així que teniu permís per si voleu netejar!

Salut i a disfrutar!!!!

PGB ha dit...

Enhorabona parella! No hi comença a fer molta calor per anar cap allà?

Una més a la llarga llista interminable del PGBeitor! hehe ;)

Atori ha dit...

Felicidades por la vía!! y lo que es mejor vuestra vuelta a la actividad!!

Me la apunto para hacerla.

Good Job Bows!!

Felicitats, carai últimament no pareu d'obrir,
Salut

Estava llegint i dius al tercer llarg, superar-lo per la dreta. Segons els dibuixos cal escalar a l'esquerra, no?

Renoi Llorenç! veig que l'aturada t'ha carregat les piles i heu tornat amb ganes de fer feina!! si la calor ho permet haurem d'anar a tastar aquesta línia, que es veu molt maca i
treballada.
Gràcies per la via!

Podríeu posar-li "Dues birres...." i donar corda al català!

Felicitats!

PGB! quan temps!! merci! encara s'hi pot anar! la ventatja d'aquesta via es que es la via que li toca més tard el sol de tota la paret. Aquest cap de setmana no ens va tocar el sol fins migdia, i al cim ens vam tenir que posar el forro....

Atori! gracies! pero per vosaltres serà una passejada! el que podeu fer es alliberar el Ae/A1, que els que van fer la 2 repetició ens van dir que podia ser una mica més de 6b,....però sols s'ho va treure el que anava de segon...

Mingo! aquí s'acaba! de moment! eren els projectes d'aquesta temporada i amb la lesió es van acumular fins ara!

Jaume, com comentava al PGB, si matineu, no us tocarà el sol fins les 12, així que podeu anar-hi tranquilament...aixó si...matinar una miqueta!

Anonim! es defecte dialectal! al meu poble diem "dos birres"! i ja en dono de corda al català! tota la que puc amb el bloc!
Ah! per cert, crec que l'institut d'estudis catalans acepta dos com a invariable......

Mingo!!! merci!!! si que es per l'esquerra!!!

Ei, Llorenç, tot i que la ressenya no m'acaba de lligar amb els comentaris que em vas fer quan l'obries...., segur que hi acabo anant! Clar que potser ja serà cap a la tardor, a veure!

JAUME ORS ha dit...

... bona feina i gràcies per deixar obres d´art com aquestes !!!
Abraçades desde Mataro.

Eii Felicitats!! wuapos!!
fa molt bona pinta! quines ganes d'anar a provar-la!
hihihi...ara que amb la calor seran dues birres per cap mínim !!
;)))

una abraçada!

Joan! el dia que ens vam trobar habiem obert fins sota el sostre, la reunió de la sabina la vam fer amb dos friends, i l'spit de mietat del 2 llarg no el vaig posar, i ho vaig fer tot a pelo!....així que vaig patir bastant més!! ara he posat parabolts a les reunions i un spit a la meitat del segon llarg...que dona molta vidilla!!!

Anims Lu! que amb l'entrenament d'aquest cap de setmana no hi ha via que se't ressisteixi, ni per difícil ni per la calor!

Xavi ha dit...

Molt bé nois, felicitats per la feina! Me l'apunto per a la tardor, quan passin les calors. A més, sabent que la pista està arreglada no hi ha excusa (ja ens hi vam deixar un càrter fa anys).
Salutacions!

aprofita ara que encara ens cobreix algun nubol despistat! fns migdia no hi toca el sol de plè! es la sort d'aquesta vieta! es la més resguardada del sol de tota la paret!

Fino ha dit...

Felicitats per l´obertura!

edunz ha dit...

la vam fer aquest dissabte, molt maca! molt ben trobada en una paret i ja poca cosa i cap! el darrer llarg va sortir en lliure (que no ecadenat).. tipus 6b+-6c, m'imagino