98 octans - magdalena superior

Aproximació:
Cal arribar al monestir de Montserrat i pujar en direcció a Sant Benet, (les escales del fons) un cop a l'encreuament que ens porta a sant Benet seguim recte cap a Sant Jeroni, i en pocs metres trobem l'encreuament que ens porta cap a l'esquerra al fons de la vall per remuntar-la per l'altra banda fins al camí de Sant Joan a Sant Jeroni, aquí anirem a la dreta a buscar el peu de l'agulla. Remuntarem un pel a l'esquerra de la canal que separa la Magdalena superior del gorro frigi, fins la paret.
Observacions: Via equipada amb parabolts grocs, amb totes les reunions equipades per rapelar amb dos anelles.

La via es troba lleugerament a la dreta de la paret i amb parabolts grocs.

Material: 15 cintes expres. Doble corda, casc.....etc....

Llarg 1: III,. tirada típica Montserrat, assegurances llunyans i cada cop mes dreta....

Llarg2: IV, seguint la tendència de l'anterior, ara mes dreta, els assegurances segueixen estan prou lluny, però amb molt canto.

Llarg 3: 6a, un primer tram fàcil (V) i després es posa molt vertical, amb assegurances molt propers i molt de canto. Tirada que invita a no perdre el temps i tirar amunt si no volem fondre les piles, es factible, amb assegurances properes, però tira enrere.

Aquí es veu be com està de xapat i com de vertical es posa!

Llarg 4: sortida a l'esquerra amb tot el pati a sota, (molt guapo) i després amunt, tirada curta i ben equipada.
Vistes des de el cim:
Regió de Sant Benet, al mig la prenyada, a la dreta mòmia i momieta, i a sota el monestir....

.....vista de sant benet des de la magdalena:

El cavall bernat amb un helicòpter ....ejem ejem...

i una cordada al gorro frigi...

Descens: es pot fer pel darrera, amb un rapel i descens per la canal. Nosaltres vam rapelar pel davant, amb 2 ràpels arribes a la canal de la dreta. Si vols arribar a peu de via son 3.

Participants: Antxi, Blai i Llorenç

flx ha dit...

Via xula i superequipada!
El tercer llarg està maco, te una opció a la dreta força més fina (crec que es 6b), l'ultim llarg, tot i que molt curt, te una sortida de la R preciosa.

salu2
flx

Piter ha dit...

Interessant via.. en recordo especialment el dia en que vaig veure'n la ressenya amb el sortidor de gasolina jeje

Apa... salut i escalades !!

Bonica via... no l'he fet.... però en prenc nota...
Molt maques les fotos...
... ei! ... i els teus pantalons!!!
Una abraçada a tots dos!

je je je!! si que es una via molt maca!!!! i respecte a les fotos...s'ha de notar que tinc camara nova!!!!estic com un nen amb sabates noves!! i lo dels pantalons.... que es jo i el vestir conjuntat no ens portem massa be!!!
fins aviat..
Bones a tots! Amb el Piter i Star fisherman ja he coincidit! terradets i nort del pedra....amb el encarà no....pero tot arribarà!