Via la trompa del elefante 115m/6a, Cavallers

Baixant de la Cresta dels Bessiberris, i amb el cansament acumulat....decidim fer una coseta més tranquila, i que no ens comporti massa compromís...ens apropem a aquesta via que trobem baixant  més avall de la presa a mà dreta....
Material: Cintes.
Aproximació: Nosaltres baixem de la presa, passem el pontet sobre el riu i seguim baixant fins que trobem un mur d'obra a mà dreta, tot seguit la pista dibuixa una "Z"...ja ens hem passat...tornar enrrera, just al mig del mur d'obra surt el barranc i una fita al costat...entrem seguint les fites, moltes i molt juntes...sense perdre-les ens porten a una pedrera molt còmoda, i ja veiem davant el nostre objectiu...total 10 minuts que no arribem ni a suar...

Llarg 1(6a/35m) Llarg molt guapo, amb un passet a meitat, vertical i sobre canto petit en la segona part. Ens saltem la reunió equipada i penjada i la fem sobre l'arbre de sobre còmoda i a la sombra.

Llarg 2(V+/35m) Molt millor del que sembla a primer cop d'ull, tot adherència, sortim per l'esquerra a buscar una bona placa que dibuixant un arc ens torna a la vertical, en la darrera placa.
Llarg 3(V/25m): llarg mixte amb primera part vertical i amb canto i tot seguit placa....el desplom es V....
Llarg 4(V/20m): També guapo, sortim per l'esperó de la dreta, fins una vira i ara per una placa molt guapa i divertida fins a cim.
El descens el fem baixant cap a l'esquerra, entre vegetació, vertical, i poc definit, però sempre seguint el més evident amb alguna desgrimpada vegetariana, arribem a una placa equipada amb xapes que creuem en diagonal(es fàcil) i ja estem a peu de paret, anant a l'esquerra arribem a peu de via...(10 minuts)

En fi, una via curta però amb llargs distrets fins al final, que va baixant en dificultat a mesura que pujes metres sempre sobre bona roca i sense aburrir-se

Quin canvi de "xip" de l'Alpinisme a l'esportiva, com en sabeu d'aprofitar el temps!!

Aquesta no la coneixia, però s'hi veu el magnífic granit de Cavallers de sempre!