Busques alguna via?

Cavallers: via Pistacho Asesino 240m/6a

Donat que amb un cap de setmana no en vam tenir prou d’escalada a Cavallers en el "estage" de fa dues setmanes, vam decidir tornar-hi..... aquest cop erem menys energuments!! El dissabte sols vam pujar la Clara, l’Oriol, en Blai i jo....l’Antxi es va quedar a fer feineta....

Les vies triades son les que van quedar pendents, la Clara i l’Oriol a la Blues, i Blai i jo a la Pistacho Asesino.

Nosaltres vam arribar a les 01:00 al Parquing 3 de cavallers! Una mica tard, i a les 8 del matí ja rondaven per fora la gent.....
Va ser un dia calmat, molt calmat, l’aproximació es d’una hora a ritme normal, nosaltres en vam trigar 2! Parlant, parant, mirant, fent fotos, mentre la Clara es desquisiava!!! Com podia anar amb tres tios tant floretes!!
Com a ressenya us deixo la de Luichy, es fantàstica, per tant res a dir!!!

si que marco el recorregut aproximat sobre l'agulla, tot i que amb la ressenya es fan maravelles! ..... En fi, arribem a peu de via, retencions a la Blues i via lliure a la Pistacho!

Com a "meterial", ja que tot el meu l’havia deixat a l’Antxi, vam anar amb les reliquies(friends de tres leves de doble sirga, tascons, excentrics) i els ferros nous(2 aliens, 2 camelots) a estrenar del Blai!!! I jo sols vaig posar un parell de linkams.
Llarg 1 (6a) : Molt amablement en Blai(cabrón) em cedeix el primer llarg, una placa fina, fina, fina, on el més difícil es aixecar els peus del terra! Després es seguir escalant i no saps com t’aguantes!!!! Be, vaig tenir una patinada sense més conseqüencies....en fi un llarg molt guapo!!!!!tot i que el grau es fa obligat ja que les assegurançes estan prou lluny....totalment equipat amb spits, parabolts i claus.
en la següent foto, veiem a la Clara fent el primer llarg de la Blues(V+)...també semblava guapo però ja vindrem a fer-lo un altre cap de setmana!!!
Llarg 2 (IV): surt per l’esquerra del sostret que tenim a sobre, passat el sostre entrem en placa tombada fins a reunió.....
Llarg 3 (V+): una sortida de reunió molt guapa amb molt canto, ens porta fins una llastra que reseguim fins que saltem a la placa de la dreta, fins sota un sostre, a sobre un espit, ens ajudarà a sortir per l'esquerra del sostre, i més bavaresa, i placa amb bons cantos fins a reunió!!!!
Llarg 4 (V+) : molt vertical, sortim de la R, un parabolt, i en pocs metres anem per una llastra invertida cap a l’esquerra i amunt, fins un petit gendarme que ens permet assegurar el pas d’entrada cap a la placa de la dreta....ara ja tot recte amunt, un nou parabolt!!! I seguim fins a reunió!

Llarg 5 (V) quin goix!!! Quin diedre!!! Com vaig disfrutar! Espectacular! Molt guapo, sols un parabolt al principi i un al final dels 30 metres de diedre! A disfrutar!
Les vistes desde la reunió 5, sobre el diedre.....impresionant!!!!!!
Llarg 6 (V) una mica extrany de seguir ja que sembla que la part superior de la via ens vagi a caure a sobre! Recte amunt fins un diedre on hi ha un parabolt, pujem cap a la dreta a sobre d’un pedestal on tenim la reunió.
Llarg 7 (6a): sortim recte amunt, un pas una mica extrany i pontent.. o fi...segons com te'l miris.... ens aboca a una placa d’adherencia fins un spit, d’aquí em de saltar a la placa que tenim a la dreta,(pas de la foto de sota) es un pas de decicisió ja que hi ha canto però la placa de l’esquerra no fa gaire gracia....

fet el pas, segons croquis la via puja cap a l’esquerra, nosaltres vam sortir per la via de la dreta, que ens porta per un diedre molt guapo i dos parabolts fins a la reunió-rapel.

El descens el farem amb un rapel de 55 metres...no arriba a terra del tot!!! Ens deixa en una vira que resseguirem cap a l’esquerra, direcció ascendent de la tartera per després baixar per la tartera fins a peu d evia i retornar a caseta.....
Un dia molt distret en el que vam parlar molt, i escalar al gust! Molt agradable! I de la via que dir, que es espectacular i molt guapa! La vam disfrutar moltissim, i esl ferros entren de maravella! Molt pero que molt recomanable!

11 comentaris:

Raquel ha dit...

Buaahh!! Quina enveja que em feuuuu!!! Ja m'hagués agradat anar-hi...
Sort que a Lu encara la té pendent...je, je!
Felicitats pel primer llarg Llonç, que vist de de baix es veufi de veritat!

XICU ha dit...

Bones!
Nosaltres l'ultim llarg el vàrem fer per l'esquerra i entre el verdet i el flanqueig de III, no val la pena.

Fins aviat!

Gatsaule ha dit...

Es veu xula, xula. Enhorabona per aprofitar-ho tant !

Mingo ha dit...

Enhorabona la via es de les que creen afició i diria més, adicció. A part de la segona, totes les tirades guapes guapes guapes. Nosaltres la última tirada vam sortir per la dendrometidos, fantastica tirada
Joan quan estiguis bé a mi no m'importaria gens repetir la via.
Fins aviat

PGB ha dit...

Uaaa. Brutal! :)

Ja us ho vaig dir que aquesta i la Blues van ser les 2 primeres vies llargues de les que vaig saber-ne l'existència, no? :P

Hi he d'anar!!!

Anònim ha dit...

Enhorabuena por la vía!!

nosotros la hicimos el año pasado y nos pareció excepcional. Primer largo curioso que mucha gente se escaquea por la BLUES :p

Salut

Lai ha dit...

Bones!
Boníssima via!! per gaudir al màxim. Això sí, els primers passos del primer llarg... glupsss!! :-S per mi, el + xungo de la via. I mmmm quina passada el diedre del L5, i a + és tant fàcil protegir-lo!!! Nosaltres tenim pendents la Blues... aviam si ak estiu ens hi podem apropar!.
bones vacances!!! ;-)

Unknown ha dit...

Ei!!! Molt guapa la piada!! Llorenç, vaig flipar veient com pujaves el primer llarg, com si res!!!Va ser un dia genial, nosaltres vam disfrutar moltíssim amb la Blues i sobretot de la companyia! Quin trio d'homes!!Esteu fets unes marujes ;-)))))

marc ha dit...

Felicitats per la via. Per a fer rabia: naltros pugem aquesta tarda, a veure si demà el temps ens deixa fer un parell de vies.
Siau

Llorenç ha dit...

Raquel! segur que la Lu hi te moltes ganes d'anar! el 6a es fi totalment....no hi ha cantos....son il.lusions!

Xicu! alguna cosa ja havia llegit sobre aquest últim llarg, i quan s'el va trobar el Blai, va preferir sortir per la Dentromentidos que es més elegant i directe a la reunió!

Joan, aquesta es de les que t'agraden! tot i que no fagi cim, jo em vaig quedar amb les ganes de crestejar fins a cim, però no se com deu estar...ja li preguntarem al Luichy algú que ho conegui be...
Mingo, tens raó que es una via molt viciosa! disfrutes tant posant ferros que no vols fer res més!! es una via per repetir!

Pgb, t'hi pots apuntar amb en Joan i Mingo!!jejeje segur que t'ho passaries be, i la disfrutaries molt!

Atori! buenas! antes e hacerla leí vuestra piada! ya estaba bastante informado de lo que me encontraria! y si es cierto que mucha gente se escaquea en el primer largo....que pena!! con lo disfruton que es!


Lai! els primer passos del primer llarg em semblaven impossibles! al principi no sabia com sortir del terra...després ja li pilles el rollo i perts la por...i el 5 llarg es de cine! val molt la pena!continu i espectacular.

Clara! que vaig fer el primer llarg com si res....ejem ejem...confiança absoluta amb els peus de gat! per que el que era amb els cantos....res!! no en vaig veure ni un! tot un plaer compartir escalada amb vosaltres! a veure quan repetim el trio de floretes!

MArc! espero que el bon temps us acompanyi, sembla que alguna tronada caurà! Encara que fagi calor al parking, pilleu paravent, a dalt bufa i l'aire es fred, i en arribar els nubols et congeles!!vigileu! que se d'uns que van tenir que abandonar per fred!jeej ej ej!!

Anònim ha dit...

Hola gent:
al contrari del que es pugui pensar el meu cognom no és cabron i el meu material està nou com el dia que el vaig comprar fa ... uns quants anys, a més a més a tu t'ha aguantat el meu friend a la sortida del sostre de la GAM de Diables no? i l'excèntric de la mida del puny et va anar be en les fisures oi? es queixa per vici ...
Ara en serio: la via és super recomanable, el primer llarg es acollonant veure com vas fent metros i t'aguantes encara no saps com. Els llargs de dalt em van recordar molt la Blues. En general diria que més mantinguts però amb passos menys explosius.
O potser m'equivoco, perque com que em van caure els vidres de les ulleres ni veia massa be ...