Busques alguna via?

Rubies, anar fent i tirant pedres....

Com ja molt bé explica en Joan Asín en el seu blog, els mails i interessos comuns ens han portat a que ens puguem coneixer personalment i iniciar un nou porjecte junts!

Toca anar a Rubies, al Peladet Oriental, entre la Guineu lliure i la Dos birres i unes braves. Les plaques molt més verticals del que sembla en les fotos!!!! Lluny patir calor.....ens hem congelat en algunes de les reunions! quin fred!



El primer llarg li cedeixo amablement al Joan, je je je, ja va intentar obrir-lo fa un parell d'anys, i ara que millor que ell es pugués treure l'espina.... com apreta al xaval!!un sol parabolt, i un 3 claus curtets!va fort! un primer llarg curt però intens ens deixa al jardinet.
El segon llarg per mí, canvi d'estil, reseguint la fisura amunt fins sota el sostre, poques opcions a posar coses, queda pràcticament equipat amb parabolts...no sòc tant valent....


a roca encara es prou bona....tot i que el Joan neteja a conciència! La reunió en una feixeta, petita d'entrada tonta....


El tercer llarg...ara si que el Joan treu totes les ganes d'obrir que tenia dintre...com apreta....ja sortint de reunió es veu dret...


un magnific trencalòs vigila al Joan mentre va entre passos d'ungla i algun clau despistat quan no un pont de roca amb cordino de 3mm....tot un cuadre....





el moment més interessant, amb el fret, el trencalòs, es quan en Joan sortint de l'artifial, inicia una demolició en tota regla, els blocs van xiulant al meu voltant i jo en plan matrix a l reunó esquivant els regalets...
tot i aixó quan i vaig passar de segon.....deu meu, el que encara no havia tirat en Joan, encara no se com va passar per sobre sense tirar més coses! En fi, que hem vaig quedar a gust tiran jo els blocs restants....ara jamés net, esperem que les futures plujes col.laborin una mica...


Arribant a la feixa, i ja tard, no veiem clar per on sortir, suposo que la gana, i el cansament ens fan retirar d'una manera digna per la Guineu lliure....
A cim, algunes gotetes d'aigua ens donen la benvinguda, una bona manera e coneixer una persona...la propera espero quedar per escalar com a persones!!!



Arribant a la furgoneta, trucada a les respectives parelles i cap a Vilanova a fer la imperdonabl cerveseta....el cel es posa lleig i cal sortir de Rubies abans de que el camí es converteixi en un infern...



En fi, un projecte iniciat, i que esperem acabar en tornar de vacances.....fins llavors, a disfrutar de les vies ja obertes en llocs menys calurosos!
Merci Joan!

9 comentaris:

Mingo ha dit...

Enhorabona, aquesta linia es veu molt maca, veig que la franja de mala roca a l'alçada de les terceres tirades aquí tampoc us escapeu. Esperarem a que acabeu, però si comença a fer el temps que toca, fins despres de l'estiu em sembla que res.
Salut

Jaumegrimp ha dit...

Quin perill!! vaja parella us heu juntat. Segur que la via sortira "peleona, peleona" i ens fareu suar de valent, però si haurà d'anar, abans però a la de les birres...

joan asin ha dit...

Llorenç tot un plaer escalar amb tú, per cert la noia de la teva feina és la Marta i el seu marit en Ferran treballa amb la meva dona. Tota una casulitat. Ja quedarem per fer alguna cosa més tranqui oih?

Anònim ha dit...

Iepa, una altre veina! Sembla que el segon llarg em passa molt proper no o m'ho sembla?? espero que si és així no em modifiqui les costures del vestit i no canviï la pau i l'armonia de la guineu! Per cert, jo ja em vai mirar de sortir recte i em va semblar més treballós, però amb linea segur (més dur)! Us dono ànims, ja que la linia vostre ho demana! Ànims!
La Guineu.

Llorenç ha dit...

Mingo, la franja de roca delicada no la evitem....es el preu a pagar....ara ja malament per acabar, esperem tornar-hi l tornar de l'estiu..però acabarem!

Jaume, si la deixem tal com està ara, algo peleona es,esperem acabar de netejar-la i llavors segur que la cosa serà més tranquila!

Joan Asín! bona memoria! je je je! per a més coincidencies, amb la Marta vaig fer la carrera i viatge de final....coses de la vida! ara a buscar-ne una de tranquila!

Bernat...ejem ejem...el segon llarg s'apropa una mica a la teva via...la paret ens a abocat cap a l'esquerra (contra la nostra voluntat) ja que les plaques son molt compactes i ens hem posat per la fisura, les teves plaques queden lliures de visites inesperades, i les reunions van a diferents nivells i separadaes per evitar companyies no dessitjades!!....Merci pels anims, faran falta per als darrers llargs ja que la cosa pinta magra..je je je...ja t'ho diré amb la fresca del septembre!

Joan Baraldes ha dit...

Felicitats per la feina Llorenç.
Per si et pot ser util, jo m'he comprat a una botiga de bricolatge/ferreteria una mena da cartutxeres que van perfectes per no portar el trapant penjat. Abans portavem el portamartell i ara toca el porta trepant !!
gràcies per equipar

salut i a tibar

Llorenç ha dit...

Merci Joan B! ho vam estar parlant amb en Joan Asín, si volem obrir amb tot es "jaleiu" de material! s'ha de precindir d'alguna cosa! o friends molt grans, o de massa claus, o del trepant....així que cal decidir! a veure com fem el que ens queda de paret!

Gatsaule ha dit...

Molt bé, Llorenç, veig que vas fort! A veure a la tardor si podem anar-hi a fer les dues!!

Llorenç ha dit...

De fort res!!! son els aliats els que van forts!!! ja veurem com acaba la cosa!